تابناک-معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور گفت: قانون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری باید اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 04 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان امروز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در شورای اداری شهرستان قشم با بیان این مطلب افزود: انتظار است مدیران محلی تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا را پیگیری کنند.

 

وی ادامه داد: در حوزه استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر باید شرایط لازم را دارا باشند و در صورت عدم احراز شرایط، باید از ظرفیت های اقتصادی منطقه جهت حل مشکل استفاده شود.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز عرصه تقابل فرهنگی و اقتصادی است، گفت: باید از همکاری مردم و اهالی بومی منطقه که استعدادها را بیشتر می شناسند و با محیط همزیستی دارند استفاده شود.

 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد.

 

وی اظهار داشت: تمرکزمان در بنیاد شهید استفاده از مردمان بومی خود منطقه در حوزه مدیریتی است و این را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: برنامه های کلی بنیاد در سطح ملی در حل پیگیری است و مباحث مطرح شده در جزیره قشم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

 

قاضی زاده هاشمی ابراز داشت: خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید ۵۹ سال است؛ در حال که این رقم برای عموم مردم ۳۱ سال می باشد.

 

وی افزود: از این رو ایجاد اردوگاه های رفاهی در شمال و جنوب کشور و شهرهای زیارتی یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین کمپ های ایثارگران کشور را با کمک  مسوولان محلی و بودجه بنیاد شهید کشور در قشم احداث خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: روند بهسازی گلزار شهدای شهرستان قشم با نگاه ویژه دنبال خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار