سخنگوی صنعت آب در استان همدان از ایجاد پایداری نسبی در شبکه آب شرب شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ 29 August 2022
سخنگوی صنعت آب در استان همدان از ایجاد پایداری نسبی در شبکه آب شرب شهر همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید عزیزی متواضع با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد تماس‌های صورت گرفته با مرکز ۱۲۲ و اقدامات انجام شده در بخش شبکه، همچون نشت یابی، اصلاح شبکه، مانور و تعویض شیر آلات اظهار داشت:
خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده و ایجاد پایداری نسبی در شبکه، در بسیاری از بخش‌های شهر به برنامه زمانبندی اعلام شده نزدیک شده و مدیریت فشار آب بر آن اساس در حال انجام است. 

وی پس از تشریح چگونگی توزیع آب شرب در شبکه آب همدان گفت: هم اکنون تامین آب در همدان در دو ضلع شرقی و غربی شهر به ترتیب از سد اکباتان و چاه‌های دشت بهار انجام می‌شود که پس از تکمیل طرح آبرسانی از تالوار قرار است بخشی تکمیلی این طرح نیز در شهر همدان عملیاتی شده و با احداث چند باب مخزن و بهره گیری از خطوط انتقال بین مخازن، توزیع مطلوب‌تر آب بین شهروندان محترم امکان پذیر گردد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده به منظور ایجاد خط اضطراری انتقال آب از سد تالوار نیز گفت: از مجموع ۱۶ کیلومتر خط انتقال تاکنون ۱۵ کیلومتر حفاری و ۹/۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است، ضمن اینکه ۱۴ کیلومتر لوله نیز به سایت پروژه حمل شده است.

سخنگوی صنعت آب در همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر اکیپ‌هایی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی اصفهان، زنجان، قزوین، سمنان، مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه و هرمزگان مشغول کمک رسانی به همکاران ما در عملیاتی آبرسانی در بخش چاه‌های کشاورزی هستند عنوان کرد: تا کنون ۵۲ حلقه چاه به شبکه انتقال متصل و از این تعداد ۴۰ حلقه در حال بهره برداری است.

وی همچنین به انتقال آب از سایت آق حصار اشاره کرد و گفت: همکاران من در شرکت آب و فاضلاب در تلاشند امشب یک حلقه چاه دیگر از این سایت را وارد مدار بهره برداری نمایند.

وی همچنین ضمن تقدیر از صبوری شهروندان گفت:تا ظهر امروز ۱۲۸ تانکر به محل‌های اعلام شده از طریق مرکز ۱۲۲ اعزام شده و معادل یک میلیون و ۴۷۷ هزار لیتر آب به وسیله تانکر‌های آبرسانی اعزام شده از سراسر کشور میان مردم توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار