تابناک- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح کارگاه ادبیات نمایشی در بندرعباس گفت: هرمزگان آغازگر طرح توسعه عدالت آموزشی هنر در کشور است.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 06 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد حسین اسماعیلی طرح توسعه عدالت آموزشی از امروز با برگزاری آیین افتتاح کارگاه ادبیات نمایشی در هرمزگان در سراسر کشور در رشته های مختلف آغاز می شود.

 وی بیان داشت: طرح آموزش رایگان هنر از سال گذشته مرحله اول آن آغاز شد و طی این مدت آسیب ها ، موانع و مشکلات آن مشخص شد و پس از رفع آنها مرحله دوم این طرح از هرمزگان آغاز می شود که نوید بخش آینده ای خوب و درخشان در حوزه تعلیم و آموزش هنرجویان و علاقه مندان به ویژه در نقاط کمتر برخوردار،شهرستان ها و روستا هاست که در راستای تحقق شعار مردم محور و عدالت در خدمات دهی یکسان دولت است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح طرح رایگان آموزش هنر عنوان داشت: این دوره های آموزشی دارای سه مرحله آموزش ،تولید و اشتغال زایی است و در پایان باید منجر به بهبود اقتصاد هنرمندان شود. محمد حسین اسماعیلی اضافه کرد: این آموزش ها متناسب با نیاز هر استان و منطبق با فرهنگ بومی و محلی در نظر گرفته شده و یک نسخه واحد برای کشور در نظر گرفته نشده و معتقدیم در این صورت آموزش ها مفید و منجر به جریان فرهنگی در کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آموزش ها در بسته های مختلف آموزشی آفلاین ،آنلاین،بستر فضای مجازی،ویدئو کنفرانس ،حضوری و در سطوح مقدماتی،متوسط و تکمیلی برای سنین مختلف و در دور افتاده ترین نقاط کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول گفت: این دوره های آموزشی قرار نیست کار آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی هنری را تحت تاثیر قرار دهد بلکه از ظرفیت آنها نیز باید در این راستا استفاده شود.

اسماعیلی افزود: کمبود زیرساخت ها شامل اکثر استان ها می شود و رفع آن نیاز به همت کلان در سطح ملی و استانی دارد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار