نماینده ولی فیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 07 October 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی است و باید همه برای صیانت از این اصل مترقی اسلامی بیش از پیش در صحنه حاضر باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند طرفدار ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود، بنابراین آحاد مردم، مسئولان و نیروهای مسلح وظیفه دارند با تمام وجود از حریم ولایت صیانت کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آیین مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، اظهار داشت: سخنان معظم له در این آیین حجت را بر همگان تمام کر و آحاد مردم و مسئولان باید نسبت به این قبیل مسائل هوشیار باشند.  

آیت الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی از اقدامات فراجا در مدت ۲ هفته گذشته تشکر کرد و ادامه داد: یک حادثه در نقطه ای از تهران اتفاق افتاد و بر اساس گزارش رئیس قوه قضائیه تمامی ظرفیت ها برای روشن شدن ابعاد این حادثه بکار گرفته شده است.  

امام جمعه اراک گفت: اگر چه درگذشت یک دختر جوان، ملت ایران را در غم و اندوه فرو برد اما این اتفاق نباید منجر به زیرسوال بردن تمامی ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی ملت و سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شود.  

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: بدون شک حوادث اخیر یک طراحی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده توسط آمریکا، اسرائیل و برخی عناصر خود فروخته ایرانی خارج نشین است که مشکل آنها با وحدت ملت و پیشرفت و توسعه کشور است اما ملت ایران فریب دشمنان را نمی‌خورد و با تمام وجود در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در اغتشاشات اخیر با تخریب و آتش زدن اموال عمومی و اهانت به مسجد ماهیت خود را نشان دادند، اضافه کرد: ملت ایران و به خصوص مردم مومن استان مرکزی در مقابله با این فتنه دشمن بسیار موفق بودند و به جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان از مسیر انقلاب خارج نمی شوند.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برخلاف کشور آمریکا که یک پلیس سفید پوست با تیر مستقیم یک سیاه پوست را مورد هدف قرار می‌دهد، دارای قانون و مقررات است و هرج و مرج وجود ندارد و اختیار سرخود در کشور وجود ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی با تشکر از دستگاه قضا و نیروی انتظامی در حوادث اخیر گفت: ۳۵ نفر از ماموران نیروی انتظامی در این حوادث شهید و صدها نفر مجروح شدند که یاد و خاطره شهدای گرانسنگ را گرامی می‌داریم و برای مجروحان آرزوی سلامتی داریم.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران افزود: تمام فروش نفت ایران در سال ۹۷ حدود چهار و نیم میلیارد دلار بود در صورتی که باید ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار نفت فروخته می شد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: عربستان با وجود جنایت‌های بسیار علیه مسلمانان، به دلیل حمایت اسرائیل، انگلیس و آمریکا و به دلیل لبیک به جنایات رژیم صهیونیستی روزانه یک میلیارد دلار نفت می فروشد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر جریان آمریکایی و صهیونیستی  با قدرت از اقتدار ملی دفاع می کند و اگر حادثه ای در کشوررخ می دهد نباید دشمنان بتوانند جوانان و نوجوانان کشور را تحریک کنند و سد راه کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار