مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در راستای پیگیری نامه‌های مردمی سفر رییس جمهور با استان این نهاد تاکنون به بیش از ۱۱ هزار فقره نامه پاسخ مثبت داده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 27 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «پیمان ترکمانه» اظهار کرد: در جریان سفر ۲۳ تیرماه امسال رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان کرمانشاه تعداد زیادی تماس و نامه مردمی توسط مراکز ارتباطات مردمی در این سفر دریافت شد که از این تعداد تاکنون ۶۴ هزار و ۹۸۵ فقره به کمیته امداد ارجاع داده شده است.

وی افزود: کمیته امداد با این نامه بیشترین تعداد نامه ارجاع داده شده را در بین دستگاه‌های اجرایی این استان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: پس از بررسی این نامه‌ها تاکنون به بیش از ۱۱ هزار فقره پاسخ مثبت و به چهار هزار و ۳۰۰ فقره پاسخ منفی داده شده و بیش از چهار هزار و ۴۰۰ فقره نامه نیز به استانداری عودت داده شده است.

پاسخ مثبت کمیته امداد به بیش از ۱۱ هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به کرمانشاه

ترکمانه با بیان اینکه بررسی نامه‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: مردم اطمینان کامل داشته باشند که تمام نامه‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، در سفر یک روزه رییس جمهور به کرمانشاه بیش از ۲۰۰ کاربر از ۲ روز پیش از سفر استانی پاسخ‌گوی تماس‌ها و درخواست‌های مردم استان بودند و مراکزی هم برای دریافت نامه‌های مردمی در نظر گرفته شده بود که در مجموع حدود ۱۸۰ هزار تماس و نامه مردمی توسط مراکز ارتباطات مردمی در این سفر دریافت شد که پس از دسته بندی شدن به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

هم اکنون بیش از ۸۲ هزار خانواده در قالب ۱۷۲ هزار نفر زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که از این نهاد انواع خدمات اعم مستمری، کمک هزینه تحصیلات، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه درمان، تعمیر و ساخت مسکن دریافت می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار