تابناک هرمزگان// لوح تقدیر رتبه سوم شاخص فروش بیست و پنجمین همایش ملی معرفی شرکت‌های برتر اقتصاد ایران به مهندس اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس اهداء شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹ 01 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// شركت پالايش نفت بندرعباس رتبه سوم شاخص فروش بیست و پنجمین همایش ملی معرفی شرکتهای برتر اقتصاد ایران 100- IMI را كسب كرد .
در این رتبه بندی که براساس گزارش مالی سال ۱۴۰۰ شرکت ها انجام شد، ۵۰۰ شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه سوم فروش شرکتهای برتر را کسب کرد.بر اساس این گزارش در این مراسم که جمعی از مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس حضور داشتند، لوح تقدیر رتبه سوم شاخص فروش بیست و پنجمین همایش ملی معرفی شرکتهای برتر اقتصاد ایران به مهندس اسحاق جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس اهداء شد.
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس گفت: با تلاش‌های کارکنان این شرکت برای تولید مستمر و بدون وقفه فرآورده های نفتی باکیفیت، این شرکت بر اساس صورتهای مالی سال ۱۴۰۰ موفق شد در بین ۵۰۰ شرکت، رتبه سوم فروش کشور را کسب کند.
دکتر هاشم نامور افزود: شرکتهایی که در بین ۵۰۰ شرکت برتر قرار گرفته اند، بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور هستند که تاثیرگذاری آنها بر اقتصاد ملی با توجه به عوامل اقتصادی مانند اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و در نتیجه افزایش تولید، بالا است.
بر اساس این گزارش در این همایش شرکتهای برتر اقتصاد ایران بر اساس ۳۲ شاخص مختلف رتبه بندی شده‌اند که این شاخص‌ها در هفت گروه اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار در نظر گرفته شد .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار