حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی‌نیا ، مهمترین اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته در قالب چهار عملیات و همچنین برنامه های مهم این سازمان در رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 05 April 2023

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی‌نیا در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته و همچنین برنامه های مهم این سازمان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

فیلم / چهار عملیات مهم در یک سال

حجت الاسلام موسوی نیا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان مهرواره محله همدل از نیمه شعبان شروع شده و تا عید غدیر به صورت کشوری در حال برگزاری است.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: هدف از برگزاری این مهرواره محله همدل شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف محلات و کمک به حل مشکلات است.

موسوی نیا گفت: افراد می‌توانند با ارسال کلمه لبیک به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ در مهرواره محله همدل شرکت کنند و ارسال کلمه لبیک در واقع لبیک به ندای رهبری است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزار هیأت در استان داریم که بیش از ۳۰۰ هیأت در شب‌های قدر به برگزاری مراسم این شب‌ها برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌ها در ماه رمضان پرداخت و افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی قبل از افطار، برگزاری جزءخوانی جلسات خانگی توسط بانوان، ایجاد غرفه‌های دخترانه با موضوع حجاب و عفاف با همکاری ادارات و سازمان‌ها در پارک‌ها، در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با محوریت تعلیم و تربیت صالحین سپاه پاسداران استان برای روزه اولی‌ها برنامه ویژه برگزار خواهد شد.

وی افزود: راه‌اندازی غرفه‌های پرسش و پاسخ و معرفت افزایی در پارک‌ها و بوستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار