مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره برنامه اعزام مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان گفت: پیکر مطهر دو شهید در شب های قدر مهمان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 11 April 2023
رحمت الله جلیلیان
یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه های ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر اظهار کرد: در ماه رمضان برنامه اعزام مبلغین را در سطح استان اجرا کردیم و تا کنون حدود ۵٠٠ اعزام انجام شده است. 
 
وی افزود: برنامه جزء خوانی هم در ٢٠ مسجد استان برنامه ریزی شده، برپایی برنامه قرآن مجلسی و کرسی تلاوت هم در این ایام اجرا شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. 
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: کار ارزشمند امسال تشکیل قرارگاه قرآنی بود که با دستور استاندار و با محوریت ارشاد، تبلیغات و اوقاف تشکیل شد و ثمرات خوبی هم برای استان داشت. 
 
وی گفت: تمام برنامه های ماه رمضان امسال را به نام فصل بندگی اجرا کردیم، همچنین طرح مهرواره محله همدل ٢ در این ماه آغاز شد تا مردم با همدلی و همیاری یکدیگر به نیازمندان و فقرای محله خود رسیدگی کنند، این طرح اکنون در سطح استان کرمانشاه در حال اجرا است. 
 
احمدی تاکید کرد: شب های قدر امسال با سال های گذشته تفاوت داشت اینکه پیکر دو شهید بزرگوار دفاع مقدس مهمان استان کرمانشاه است و با  ١۵ مسجد هماهنگ شده تا در شب های قدر پیکر مطهر این شهدا در مساجد و در برنامه های معنوی در شب های قدر حضور یابند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار