رئیس هیات جودو استان قم گفت: اردوی یک روزه تیم ملی کاتا آقایان با حضور 10 جودوکار قمی 8 تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 27 June 2023

به گزارش تابناک قم، محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم در گفت‌وگویی طی سخنانی اظهار کرد: اردوی یک روزه تیم ملی کاتا با حضور 40 ورزشکار از سراسر کشور از 8 الی 9 تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با اعلام فدراسیون جودو ابوالفضل زینلی، محمدمهدی افشاری، محسن قاسملو، محمدجواد بشارتی‌نیا، فخرالدین رضایی، مهدی عظیمی، محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، محمد احسن و سیدعلی میرسپاسی 10 جودکار قمی حاضر در این اردو خواهند بود.

رئیس هیات جودو استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه یک کشوری در پایان تیرماه، بیان کرد: این مسابقات در رده نوجوانان و جوانان با حضور7 تیم از استان‌های تهران، کرج، شهرستان‌های تابعه تهران گیلان، قم و سمنان از تاریخ 29 تا 31 تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد. نفرات برتر منتخب در این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی گفت: استان قم در بخش نوجوانان و جوانان این مسابقات با حضور 6 جودوکار شرکت خواهد کرد، در ترکیب تیم قم شاهد 2 ملی‌پوش خواهیم بود که امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب کنند.

رئیس هیات جودو استان قم در پایان تصریح کرد: جودوکاران قمی از 6 ماه پیش برای حضور در این مسابقات در اردو بوده و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال کرده‌اند. هر 6 جودکار ما از نظر فنی در بالاترین آمادگی قرار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار