مدیرمخابرات منطقه ایلام:
مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: بدهی مخابراتی بالای ادارات و سازمان‌های دولتی موجب کاهش نقدینگی و توان عملیاتی مخابرات برای انجام وظایف شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 29 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید شهاب الدین نبی پور در نشست مشترک مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات با بازرس کل ایلام با ارائه گزارش کلی از وضعیت شرکت مخابرات ایران و به تبع مخابرات منطقه ایلام، از اقدامات بسیار مهم انجام شده در جهت توسعه شبکه و بهبود کیفیت زیرساخت‌های مخابراتی در راستای خدمات دهی پایدار و جلب رضایت مشترکین خبر داد.

وی سرقت کابل‌های مخابراتی را یکی از معضلات دامنگیر مخابرات استان دانست و‌ افزود: متاسفانه آسیب رساندن به تجهیزات مخابراتی و سرقت کابل‌ها باعث وارد آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری به شبکه ارتباطی و مخابرات منطقه شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام بیان داشت: دارائی‌های مخابرات جزو سرمایه‌ های ملی است و میلیاردها تومان کابل و کانال در زیر سطح شهر طی سال‌های متمادی سرمایه‌گذاری شده است، و نباید تحت هیچ عنوانی مردم را از دسترسی به این سرمایه عظیم و خدمات ارتباطی حاصل از آن محروم کرد، ایشان به لزوم همکاری بین مخابرات منطقه و شهرداری جهت ارائه خدمت بهتر به مردم تاکید داشتند.

وی در ادامه بدهی مخابراتی بالای ادارات و سازمان‌های دولتی را موجب کاهش نقدینگی و توان عملیاتی مخابرات برای انجام وظایف دانست و مساعدت بازرس کل استان را در این زمینه خواستار شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان جلسه مدیر مخابرات منطقه ایلام از حضور اعضاء در جلسه و نظرات مثبت وی قدردانی و بر رفع مشکلات مخابرات و رفع دغدغه‌های ارتباطی مردم تاکید لازم داشتند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار