معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توافقات انجام شده دولت سیزدهم طی 2سال اخیر در سطح بین‌المللی، بزودی در آینده نزدیک تاثیر گذاری سیاست‌های دولت در حوزه بین‌الملل را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 29 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی بعدازظهر امروز در آیین آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی رسمی ۷۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی استان اردبیل، اظهار کرد: دولت سیزدهم طی سال گذشته و ماه‌های اخیر در سطح بین‌المللی توافقات بسیار مهمی را انجام داده است و در آینده نزدیک منجر به تحولات مهم و قابل لمسی در کشور و استان‌هایی همچون اردبیل خواهد شد و مردم، کاملا این تاثیرات آن را لمس خواهند کرد.

وی افزود: طی دو سال اخیر که دولت سیزدهم سیاست‌های مهمی در حوزه بین‌المللی اتخاذ کرده است و منجر به اتفاقات مهم شده است، با اقدامات شیطانی کشور‌های مختلف خارجی همراه بود که این اقدامات به سرانجام نرسد که با لطف خداوند، نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شد و البته پس از انجام توافقات شاهد سیاه نمایی‌هایی از داخل و خارج کشور هستیم.

افزایش ۶ هزار مگاواتی تولید برق در کشور

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف همچون آب شرب و کشاورزی، برق و گاز اقدامات کم‌سابقه یا بی‌سابقه انجام داده و یا در دستور کار است که در حوزه برق ۶ هزار مگاوات حجم تولید افزایش پیدا کرده و بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را رفع کرده است.

افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲۰ سال تعلل

حسینی گفت: در سال‌های گذشته شاهد مشکلات متعددی در گاز صنایع صنعتی و مسکونی بودیم که پس از تعلل ۲۰ ساله، با اعتماد دولت سیزدهم به متخصصان داخلی، روز گذشته فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و مشکل کشور در حوزه گاز رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: اتخاذ و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم طی دو سال اخیر منجر به مثبت شدن وضعیت صادرات، تولید و اشتغال‌زایی شده و روند وضعیت حوزه‌هایی منفی مانند تورم، رشد نقدینگی رو به کاهش است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از آغاز دولت سیزدهم، در سطح کلان ملی شاهد وحدت و یکپارچگی بین مسؤولان هستیم و دیگر شاهد اتفاقاتی همچون مقایسه سازی‌هایی مانند میدان و دیپلماسی نیستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار