معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: با راه‌اندازی درگاه ملی، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۶۰۰هزار مجوز اشتغال‌زایی در سطح کشور برای متقاضیان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 30 August 2023

به گزارش البناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدمحمد حسینی در نشست با دانشگاهیان استان اردبیل اظهار کرد: دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر در حوزه‌های مختلف اقداماتی در دستور کار قرار داده که هدف اصلی، بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم است.

وی افزود: با راه‌اندازی درگاه ملی، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۶۰۰هزار مجوز اشتغال‌زایی در سطح کشور برای متقاضیان صادر شده است.

احیای بیش از ۵۰۰۰ واحد تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال در دولت سیزدهم

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۵۰۰۰ واحد تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال احیا شده است و در سال گذشته رکورد صادرات غیرنفتی کشورمان به ثبت رسید.

حسینی بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، ۴۵درصد دانش‌آموزان کشور به هنرستان‌ها هدایت خواهند شد و برای ارتباط کاربردی هنرستان‌های استان‌ها با مراکز صنعتی و تولیدی برنامه‌ریزی شده است تا دانش‌آموزان پس از تحصیلات و آموزش فنی و مهندسی در رشته‌های مختلف، به واحد‌های تولیدی معرفی شوند.

وی ادامه داد: تا پیش از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، کلیه بانک‌های دولتی کشور زیان ده بودند و هم‌اکنون فقط یک بانک دولتی در کشور زیان‌ده بوده و مابقی به سوددهی رسیده‌اند و رشد نقدینگی کشور نیز طی ۲ سال اخیر از ۳۹درصد به ۳۱درصد کاهش یافته است.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر، زمین بیش از یک‌میلیون واحد مسکونی را در سطح کشور برای طرح نهضت ملی مسکن فراهم کرده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار