مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای ایلام بیان داشت : مهم ترین راهکار برای حل مشکل حمل و نقل در مرکز ایلام و استان خرید اتوبوس و تزریق وسایل حمل و نقل عمومی به مسیرهای مورد تقاضا در استان از جمله مسیر ایلام به تهران است.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 01 October 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور گفت : با توجه به درخواست شرکت های های حمل و نقل مسافر در پایانه شهرداری ایلام، رانندگان و در راستای تامین اتوبوس برای مردم و مسافران،کرایه مسیر ایلام به تهران به ۳۲۰ هزار تومان افزایش یابد که هم‌اکنون برقرار است.

وی افزود : هم اکنون مشکل تامین اتوبوس در شهر ایلام مرتفع شده است اما نیاز است که در طولانی مدت برای حل این معضل، از طریق خرید اتوبوس اقدام لازم انجام شود.

پشمه خاور مطرح کرد : یکی از اقدامات مهم در این حوزه و در راستای تقویت ناوگان حمل نقل عمومی و اتوبوس در استان، اختصاص وام تبصره ۱۸ به منظور خرید "اتوبوس و ون" بوده است که توسط استاندار ایلام از وزارت اقتصاد و دارایی در حال پیگیری است.

وی گفت : در صورتی که شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه مسافربری شهرداری ایلام به تامین اتوبوس برای مسیر ایلام - تهران اقدام نکنند، شعبه آن شرکت حمل و نقل در این پایانه تعطیل می‌شود.

چشمه خاور ادامه داد : اتوبوس‌هایی که از خط سیر خود خارج شده‌اند و با شرکت پالایشگاه گاز قرارداد بسته‌اند، باید در مسیر تعیین شده فعالیت کنند در غیر این صورت، خدمات ارائه شده از سوی این سازمان(کارت هوشمند و کارت سوخت ناوگان) به این اتوبوس‌ها، قطع و غیرفعال می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار