معاون تربیت برنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: 50 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی مدارس این استان در المپیاد ورزشی شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 18 October 2015
ملیحه اسلامی روز یکشنبه بااعلام این خبراظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزان امسال با توجه به آغاز ماه محرم به هفته اول آبان ماه موکول شده است.
وی با بیان اینکه پارسال 40 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی شرکت داشتند، افزود: این المپیاد امسال با شرکت 50 هزار دانش آموز سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم ششم تا 12 آبان برگزار می شود.
اسلامی تاکید کرد: در این المپیاد، دانش آموزان دختر و پسر مناطق مختلف آموزشی استان در مقطع متوسطه اول و دوم در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون رقابت می کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی به نیز در رشته های بازیهای بومی، محلی، ژیمناستیک، شنا، دوومیدانی و طناب زنی با هم رقابت خواهند داشت.
وی ایجاد نشاط، شادابی، پویایی، تحرک و شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد و گفت: المپیاد ورزشی با نظارت و مشارکت معلمان و اولیا دانش آموزان برگزار خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار