محمد حیدری فرماندار رودسر
محمد حیدری امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در واجارگاه، بر لزوم جابجایی خوابگاه دختران و پسران تاکید و اظهار کرد: طبق دستور استاندار گیلان مبنی بر رفع مشکلات این دانشگاه طی 10 روز، در گام نخست اقدام به تعیین خوابگاه جدید برای دانشجویان خواهیم کرد
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 11 December 2023

بر لزوم جابجایی خوابگاه دختران و پسران تاکید کردبر لزوم جابجایی خوابگاه دختران و پسران تاکید کردبر لزوم جابجایی خوابگاه دختران و پسران تاکید کرد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی خواستار شناسایی ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های شهرستان رودسر و کلیه امکانات خوابگاهی دستگاه ها شد و افزود: براساش ظرفیت های موجود، دانشجویان را به مکان مناسب تر منتقل می کنیم.
فرماندار رودسر، همچنین بر لزوم تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده شد و تصریح کرد: از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاه ها استفاده خواهیم کرد؛ البته در گام نخست نیازمند احصای نیازمندی ها هستیم.
حیدری، شهرستان رودس را میزبان صنایع مهم کشور دانست و بیان کرد: دانشجویان می توانند از امکانات صنعتی شهرستان های رودسر، لاهیجان و لنگرود بهره ببرند.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات دانشکده تا آغاز ترم جدید در بهمن ماه رفع می شود و اقدام به خریداری و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها می کنیم، گفت: در بخش حمل و نقل دانشجویان مشکل خاصی اعلام نشده؛ همچنین دانشجویان اقدام به صرف صبحانه و ناهار در داخل دانشگاه و شام در خوابگاه می کنند و مشکلی در بخش کیفیت و میزان غذا وجود ندارد.
فرماندار رودسر با اشاره به رشته های ارائه شده در دانشکده شرق گیلان از جمله علوم مهندسی و عمران و صنایع و آی.تی و...، بیان کرد: اخیرا مزاحمتی برای یکی از دانشجویان پیش آمده بود که با اقدام به موقع نیروی انتظامی، شاهد انجام اقدامات لازم و دستگیری فرد شرور بودیم.
وی با اشاره به محدودیت های مراکز علمی و آموزشی در بخش های انتظامی، یادآور شد: مراقبت و مدیریت از دانشگاه و دانشجویان مهم است و لذا مدیران خوابگاه نسبت به ورود و خروج برنامه داشته باشند و انتظام و انضباط خوابگاه را بالا ببرند.
حیدری تاسیس دانشگاه را براساس قوانین و مقررات دانست و خاطرنشان کرد: دانشکده شرق گیلان 650 دانشجو دارد و لذا تضعیف دانشگاه قابل قبول نیست و در راستای راهبرد دولت سیزدهم، باید برای رفع مشکلات به صورت میدانی و جهادی عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار