فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز در بسیج کمک بزرگی به راهبردهای استان و دستگاه‌های اجرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 14 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان اظهارداشت:بسیج در عرصه‌های مختلف همیشه پیش رو است.

به گفته وی تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز در بسیج کمک بزرگی به راهبرد‌های استان و دستگاه‌های اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به این که به برکت هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تاکنون گام‌های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است ادامه داد:در همه صحنه‌ها، حوادث و مشکلاتی که در استان نیاز به حضور بسیج بوده، بسیجیان حاضر شده و خدمت رسانی کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: وجود همدلی در استان و بین بسیجیان سبب شده کمبود‌ها به چشم نیاید و همواره در همه عرصه‌ها بسیجیان با احصای مسائل و مشکلات برای رفع آن‌ها پیش قدم بوده‌اند.

شناسایی ۶۶ مساله توسط کارگروه‌های تخصصی

ابوالفضل نوفرستی، رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی هم در این همایش گفت: سال گذشته در مجموع ۶۶ مساله در موضوعات مختلف توسط کارگروه‌های تخصصی مجامع بسیج استان شناسایی و احصا شد.

وی افزود: افتخار بسیجیان این است که تحت فرماندهی ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: شکل جدیدی از بسیج مردمی را در کشور‌های دیگر شاهد هستیم و باید تعریف جدیدی از بسیج ارائه داد.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: از سوی مجامع بسیجیان شهرستانی هم طرح‌هایی ارائه شد که چهار طرح آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مجمع بسیجیان به دنبال کار اجرایی نیست بلکه مسائل را احصا و در هیات‌های اندیشه‌ورز بررسی کرده و راهکار ارائه می‌دهند همچنین رصد آسیب‌ها از دستور کار اصلی مجامع بسیج است.

نوفرستی افزود: بازگویی اقدامات و دستاورد‌های بسیج برای مردم از طریق ارتباط با رسانه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار