رییس کمیسیون بازار، پول و سرمایه اتاق بازرگانی اهواز گفت: افزایش سقف اعتباری بانک‌های استان در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان تاثیر مثبتی به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 10 March 2024

تابناک خوزستان: علی شعبانی روز یکشنبه در کمیسیون بازار، پول و سرمایه اتاق بازرگانی اهواز با حضور تعدادی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان خوزستان بر تسهیل فرآیندهای بانکی در زمینه پرداخت نقدینگی و تسهیلات تاکید کرد و افزود: روش‌های نوین تامین مالی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی هدف کمیسیون بازار، پول و سرمایه اتاق بازرگانی را ارتباط میان تجار، بازرگانان، صنعتگران، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی عنوان کرد و توضیح داد: در سفرهای اخیر هیات‌های خارجی و همچنین سفیر بلاروس به استان خوزستان وضعیت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون بازار، پول و سرمایه اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های حامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان خوزستان بیان کرد: بنا بر اعلام مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان سقف اعتباری که برای استان در نظر گرفته‌اند به اندازه سقف کشوری است که همین مسئله نویدبخش آینده روشنی برای تجار و صنعتگران استان به شمار می‌رود.

در این نشست تخصصی مسایل و مشکلات پنج فعال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان خوزستان مطرح و راهکارهای سرعت بخشی به روند سرمایه‌گذاری ارایه شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار