تابناک هرمزگان_امید مهدوی مجد؛ دادستان عمومی و انقلاب قشم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان از دفتر مرکز نیکوکاری خانه امید قشم بازدید و ضمن کفت‌وگو با اعضای این مجموعه در جریان آخرین اقدامات این مرکز نیکوکاری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 13 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ عادل تورنگ، مدیر اجرایی مرکز نیکوکتری خانه امید قشم در حضور دادستان قشم از تهیه و توزیع پکیج‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان میان بیش از ۳۵۸ خانوار تحت پوشش این مرکز در شهرستان قشم به ارزش ۸۲۳ میلیون تومان خبر داد و به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۲ و به ویژه در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به منطقه دشتیاری پرداخت.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب قشم طی این بازدید از آمادگی کامل خود برای مساعدت و همکاری در حل مشکلات و پرونده‌های قضایی از جمله طلاق و مشکلات خانوادگی که برخی مددجویان مرکز نیکوکاری خانه امید قشم با آن مواجهند خبر داد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر نقش مراکز خیریه گفت: تاثیر مثبت مراکز و موسسات خیریه بر تحکیم بنیان خانواده و معیشت مردم انکار نشدنی است.

مهدوی مجد خاطرنشان ساخت: با حمایت از مراکز خیریه، ضمن حفظ شان و منزلت نیازمندان و محرمانه بودن اطلاعات و مشخصات آنان می‌توان در جهت کمک به نیازمندان و رساندن اقلام ضروری به آنان گام برداشت.

وی اضافه کرد: اقدام برخی افراد در فضای مجازی که برای کمک به برخی نیازمندان، عکس آنان را منتشر می‌کنند اقدامی غیراخلاقی و عیرحرفه‌ای است و مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها می‌توانند به شکل زیبنده‌تر و حرفه‌ای تری علاوه بر حفظ شان و منزلت نیازمندان، کمک‌رسانی و جلب حمایت خیرین را انجام دهند.

لازم به ذکر است که مرکز نیکوکاری خانه امید قشم در سال جاری عنوان یکی از مراکز نیکوکاری برتر در استان هرمزگان را کسب کرده‌است.

انتهای پیام//

برچسب ها: خانه امید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار