رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور تاکید کرد:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: فعالیت های فرهنگی روحانیون در سطح منطقه دارای گستره ی فراوانی بوده و در زمینه های مختلفی اجرا میگردد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 13 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در  نشست هم اندیشی روحانیون پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به نقش روحانیون در امور فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی روحانیون در سطح منطقه دارای گستره ی فراوانی بوده و در زمینه های مختلفی اجرا میگردد.

وی افزود: روحانیون باید نسبت به ارزیابی فعالیت های انجام شده، اقدامات لازم را در سطح کوی سازمانی منطقه انجام دهند و در جهت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی های مدونی را به منظور هر چه بهتر شدن برنامه های آموزشی و تربیتی انجام دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور ضمن قدردانی از زحمات روحانیون فعال در امور قرآنی و اشاعه فرهنگ نماز در سطح کوی سازمانی این منطقه، اظهار کرد: با عنایات خداوند متعال اقدامات ارزنده ای در راستای اشاعه فرهنگ نماز، قرائت، تفسیر و حفظ قرآن صورت گرفته که از جمله آنها می توان به ایجاد فضا های فیزیکی و زیبا سازی نمازخانه ها، برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز استان و همچنین نشر محتوای فرهنگی و تبلیغی با موضوع نماز و مهدویت و برگزاری کارگاه های اعتقادی و مذهبی در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده ها اشاره کرد.

در ادامه این نشست پیرامون استفاده از ظرفیت روحانیون جهت برگزاری کلاس‌ های آموزشی مختلف در سطح منطقه و هم چنین برنامه های متنوع فرهنگی در ماه مبارک رمضان تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار