نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: انجام واجبات در این ماه بهترین فضیلت‌ها است.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 15 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، ۲۵ اسفندماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد،با اشاره به اینکه مسئله‌ غزه اکنون مسئله اول جهان اسلام است، اظهار کرد: متاسفانه بجز ایران و چند کشور اسلامی همه دنیا و اغلب کشورهای اسلامی در خواب غفلت هستند و بجای کمک به مردم غزه و محکومیت جنایت رژیم صهیونیست به این رژیم کودک کش کمک می کنند.

وی افزود: حفظ حرمت ماه رمضان بر همه مردم و مسئولان واجب است و باید با امر به معروف و نهی از منکر مانع از شکست حرمت این ماه شویم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه روزه گرفتن امری واجب است و شیطان با گمراهی در پی فریب مسلمانان برای روزه خواری است، تصریح کرد: عدم حفظ حیا و حرمت و روزه خواری مسئله شخصی نیست و جامعه را به فساد و انحطاط می کشاند.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: منتخبین مردم تا آغاز بکار مجلس شورای اسلامی جدید فرصت ها، ظرفیت ها، مشکلات استان را بررسی و با مشورت از نخبگان با برنامه به مجلس جدید بروند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به پایان سال و وجود این فکر که سال آینده افزایش در قیمت‌ها خواهیم داشت از مسئولین تقاضا می شود تورم را مدیریت کنند تا مردم دچار مشکل نشوند واصناف هم با انصاف عمل کنند.

وی ادامه داد: با آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان نیاز است به یاری افراد نیازمند بشتابیم و افراد نیازمند را کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار