استاندار مرکزی با صدور پیامی حمله‌ هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم و شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همرزمانش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ 02 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام، آورده است: بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل جبهه مقاومت، با جنایتی ددمنشانه و شهادت مجاهدانی مخلص، آشکار شد و خبر شهادت سرداران رشید مدافع حرم "سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" و همرزمانشان، قلب آحاد ایرانیان و آزادگان جهان را مملو از اندوه و غم کرد.

در ادامه این پیام آمده است: سردار مجاهد و رزمنده‌ خستگی‌ناپذیر سردار زاهدی همچون همرزم و همسنگر شهیدش سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از آیه‌ی شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ» بود که در طلب اجر مجاهدت‌هایش سال‌ها در کسوت «و منهم من ینتظر» سلوکی مؤمنانه داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک راه و صراط مستقیم ایثار و شهادت زیباترین و بهترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و بی شک اجر و پاداش سال‌ها رشادت و تلاش بی ریا و صادقانه این شهید عزیز و همرزمان مجاهدش چیزی جز شهادت و پیوستن به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران و همسنگران شهیدش نبود.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده است: اما بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه‌ دیگری از سرخوردگی و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی است که قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد. عمر ننگین این رژیم سفاک رو به پایان است و خون این شهدای عزیز همچون دیگر شهدای مقاومت تأییدی بر وعده تخلف ناپذیرالهی و آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت خواهد بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: شهادت این سرداران رشید اسلام و رزمندگان جبهه مقاومت را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت شهیدپرور ایران، نهاد مقدس سپاه پاسداران و خانواده‌های معزز و همرزمان ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح متعالی این شهدای عظیم‌الشأن، رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار