مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به راهپیمایی بزرگ روز قدس از آماده باش پایگاه‌ها و بکارگیری بیش از 150 نیروی عملیاتی جهت پوشش امدادی این اجتماع بزرگ در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 05 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد عشقی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدس آمادگی کامل دارد و نیروهای این جمعیت نیز در کنار مردم حضور خواهند داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد افزود:‌ پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس را بیش از 150 نیروی عملیاتی با بکارگیری 20 خودروی امدادی، آمبولانس، برعهده داشته و در مسیرهای اعلام شده مستقر خواهند شد.
عشقی گفت : علاوه بر این 17 پایگاه و پست موقت امدادونجات، مراکز امدادی و کشیک اضطراری شعب که در طرح خدمات نوروزی فعال هستند در آماده باش کامل قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ایستگاه‌های سلامت و آموزش برای ارائه خدمات و آموزش کمکهای اولیه به مردم با مشارکت اعضای جوان و مربیان برپا خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین کمک‌های نقدی خود را در قالب پویش بشردوستی از طریق صندوق های جمع آوری کمک هلال احمر و دستگاه‌های کارت خوان ویژه جمع آوری کمک که در مسیرهای برگزاری راهپیمایی مستقر هستند، اهدا کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ادامه داد: روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، قدس پاره تن اسلام است .
وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای داوطلب، نجاتگران و پرسنل هلال احمر استان در راهپیمایی روز قدس افزود: خانواده بزرگ و خدوم جمعیت هلال احمر امسال نیز بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد کرد .
این مقام مسئول شماره ۱۱۲ را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار