مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ 15 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا بیدی اظهار کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها از خدمات بیمه‌ای رایگان در حال اجرا است.

بیدی ادامه داد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی‌ها می‌خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه‌ای که شامل مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق است استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.ir بخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل) " اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به آغاز مرحله نخست بیمه اجتماعی رایگان مادران دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سهمیه محدود فاز اول اجرای این طرح و جهت بهره مندی هرچه بیشتر هم استانی‌ها این طرح در حال اجرا است.

بیدی گفت: تاکنون ۹۰۰ نفر از زنان دارای سه فرزند و بیشتر در سامانه صندوق پیش ثبت نام داشته‌اند که با توجه با جمعیت مشمول این استان باید بیش از این تعداد ثبت نام کنند.

وی افزود: این زنان در آینده از مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق برخوردار خواهند شد که پس از انجام استعلامات لازم در صورت احراز شرایط ۱۰۰ درصد حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت خواهد شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار