حسینی با بیان این که نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند یادآور شد:، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در راس امور باشند.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 24 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود.

وی با بیان اینکه مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم گفت: نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جا‌هایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به آقای رئیس جمهور گفته شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران هم کار خودشان را بکنند و تصمیم گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند گفت: از سوی دیگر باید کار‌ها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیر متخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف گفت: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم، اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جا‌هایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جا‌هایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی با اظهار تاسف از اینکه متاسفانه ما از روی ریل خارج شده‌ایم گفت: قوه مجریه به کنار رفته و قوه مقننه هم می‌خواهد قانونگذاری کند و هم اجرا که چنین کاری نمی‌شود.

آیت‌الله حسینی در ادامه با بیان اینکه بعضی جا‌ها قول داده‌اند که یک مدیر ضعیف با عملکرد ضعیف برکنار شود گفت: برای مثال ۵ ماه پیش گفتند یک نیرو آماده کرده‌ایم که جابجا شود، اما آیا این کار انجام شده است متاسفانه گاهی هم گوش شنوایی نیست خصوصاً در استان ما که خیلی شور آن را درآورده‌اند.

حسینی با بیان این که نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند یادآور شد:، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در راس امور باشند.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنهاست گفت: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند، اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

وی با بیان اینکه این دولت کار‌های زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آن‌ها را متذکر شدیم.

حسینی با بیان اینکه برخی از مشکلات را به رئیس جمهور انتقال دادیم گفت: به آقای رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

وی خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان از آن‌ها خواست پای کار انقلاب باشند چرا که هیچ چیز مانند انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن مهم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار