ورزشکاران و کادر اجرایی المپیاد ارتباطات با حضور در گلزار شهدای بابلسر،ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ 26 April 2024

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان مازندران، در دومین روز از رقابت‌های ورزشی المپیاد ارتباطات، مراسمی در تکریم شهدای استان مازندران با حضور جمعی از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌های تابعه و مسئولین استان مازندران و شهرستان بابلسر در گلزار شهدا واقع در آستان امامزاده ابراهیم(ع) شهر بابلسر برگزار شد.

 

آیین غبارروبی و ادای احترام به شهدای مازندران با حضور ورزشکاران المپیاد ارتباطات در گلزار شهدای امام‌زاده ابراهیم بابلسر  

 این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جابر قلیان، دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیحه سرایی در رثای اهل بیت (علیهم السلام) وشهدای گرانقدر کشور همراه بود.

المپیاد ورزشی ارتباطات، با حضور بالغ بر ۶۰۰ ورزشکار از کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر بابلسر در جریان خواهد بود.

گفتنی است: در این آیین اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، صالحیان مدیر زیرساخت مازندران، نیازی مدیریت شعب پست بانک استان مازندران، عطایی معاون اداره کل پست استان مازندران و برخی دیگر از همکاران شاغل در ادارات تابعه مجموعه وزارت در استان مازندران حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار