مدیر حج و زیارت استان ایلام ؛
مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت : مردم استان تنها از طریق دفاتری که دارای مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت هستند برای سفر به عتبات عالیات اقدام کنند تا سازمان حج و زیارت بتواند پیگیر مشکلات احتمالی که برای زوار در کشور عراق پیش می‌آید، باشد.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷ 30 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد رحمانی بیان کرد : برخی از هم‌استانی‌های عزیز با توجه به بحث هزینه‌ها، از طریق برخی دفاتر غیرمجاز اقدام به سفر به عتبات عالیات می‌کنند که ممکن است مشکلاتی گریبانگیر آنان شده و خدماتی که از طریق این دفاتر وعده داده شده نیز محقق نشده و به آنان ارائه نشود.

وی گفت : تمام معاینات پزشکی کاروان ۱۲۰ نفره حج تمتع استان انجام و آمپول مننژیت نیز برای متقاضیان حج تمتع تزریق شده است، همچنین گذرنامه‌های اعضای این کاروان برای دریافت روادید ارسال شده و این تعداد، نیمه دوم خردادماه سال جاری از طریق فرودگاه امام(ره) به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

رحمانی ادامه داد : بعد از اتمام حج تمتع، اعزام متقاضیان حج عمره مفرده از سر گرفته می‌شود و در خدمت عمره گذاران خواهیم بود، افرادی که فیش حج عمره دارند، جای هیچ گونه نگرانی ندارند، به طور قطع، کاروان‌هایی برای حج عمره به استان ایلام تخصیص داده می‌شود و این افراد به حج عمره اعزام خواهند شد.

وی گفت : در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر متقاضی حج تمتع و بیش از ۶ هزار نفر عمره گذار دارای فیش حج در استان ایلام منتظر اعزام به سرزمین وحی هستند.

وی  با اشاره به اینکه رایزنی‌های لازم انجام شده که کاروان‌های حج با افزایش ظرفیت نسبت به سال‌های گذشته برای اعزام متقاضیان حج به استان ایلام اختصاص یافته و تعدادی نیز در صورت امکان از طریق استان خوزستان اعزام شوند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار