رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان : تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ 06 May 2024

در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور؛ جلسه هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان، روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  شاهینی اظهار داشت؛ برنامه رشد اقتصادی در استان باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت؛ برای تحقق رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و ... هستیم.
شاهینی تصریح کرد؛ تمامی عوامل موثر؛ منجمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت : برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی تاکید کرد .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه گفت؛ تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار