رئیس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: خانه احزاب در استان مسیر توسعه استان را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ 08 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ناصری‌مقدم ۱۹ اردیبهشت ماه در نشست خبری خانه احزاب با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۴ حزب رسمی در استان وجود دارد که ۱۳ مورد از آن‌ها استانی و مابقی شهرستانی هستند و فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و... انجام می‌دهند.

وی به برخی از مشکلات استان اشاره کرد و افزود: دخالت نمایندگان در انتصابات یکی از مواردی است که سبب آسیب به استان شده است و ما در خانه احزاب معتقد هستیم که باید انتصابات بر عهده شخص استاندار باشد تا بتواند پاسخگوی عملکرد خود و مدیرانش باشد.

ناصری مقدم با بیان اینکه با انتصابات نادرست استان توسعه نخواهد یافت، گفت: در حال حاضر شاهد وجود بیکاری اعتیاد و عدم توسعه یافتگی در استان هستیم که صرفاً با همدلی و کارآمدی می‌توان بر این موضوعات فائق آمد.

سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی نیز در این نشست بیان کرد: اکنون در دوران جابجایی نمایندگان هستیم لذا نباید تا زمان استقرار نمایندگان جدید مردم، جابجایی‌ها به صورت گسترده انجام شود.

سید میکائیل محمدی گفت: اکنون شاهد این هستیم که یکی از نمایندگان قصد جابجایی‌های گسترده مدیریتی در استان را دارد که با این موضوع مخالفیم و خواهان این هستیم که دخالتی در این موضوعات انجام نشود و اگر قرار است پیشنهاداتی داده شود به بعد از استقرار نمایندگان جدید موکول شود.

وی افزود: استان خراسان شمالی نیازمند آرامش است تا در آن بتوانیم مسائل مرتبط با توسعه را به شکلی درست دنبال کنیم.

محمدی گفت: از سال گذشته دیدار‌هایی را با مدیران دستگاه‌های مختلف انجام دادیم و بسیاری از مشکلات استان احصا شد.

وی تاکید کرد:، اما از آنجایی که در سال انتخابات قرار داشتیم و خواهان استقرار آرامش در استان بودیم موضوعات را به صورت علنی مطرح نکردیم و حتی برگزاری نشست خبری را به امسال و پس از انتخابات مجلس موکول کردیم.

به گفته وی مدیران استان و کشور باید بیشتر به فکر بهتر شدن حال مردم باشند و در این مسیر نباید مردم را فدای اهداف سیاسی کنیم.

محمدی گفت: خانه احزاب نیز به عنوان یک تشکل با امیدواری مسیر توسعه استان و کشور را دنبال می‌کند و معتقد هستیم که اگر دغدغه‌های استان کمتر شود توسعه همه جانبه اتفاق خواهد افتاد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار