استاندار لرستان گفت: سند آمایشی استان در چارچوب برنامه هفتم توسعه کشور و به تفکیک دستگاه‌های اجرایی باید تا مردادماه تنظیم و آماده شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت امروز، نوزدهم اردیبهشت در جلسه‌ی مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای برنامه‌ریزی استان، عنوان کرد: پس از آماده سازی این سند در مرداد و شهریورماه آینده برش‌های دستگاهی با هم تطبیق خواهند شد تا مشکلات و موانع بین دستگاهی رفع شوند.

وی تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در این راستا برش شهرستانی خود را در این سند آماده و ارائه دهند.

استاندار لرستان جایگاه برخی از دستگاه‌های اجرایی در سند آمایشی و توسعه استان را بسیار حیاتی قلمداد کرد و گفت: سازمان جهادکشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بین بسیار مهم هستند و باید در راستای ایجاد زنجیره‌ی ارزش اقتصادی به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنند.

در این جلسه و در راستای دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات برخی از مراکز تولیدی تشریح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فولاد ازنا، نساجی بروجرد، برخی از مراکز تولیدی کشاورزی و وضعیت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مدیران مراکز تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل نیز در این جلسه حضور داشتند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار