سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت بر عملکرد مشاوران املاک خبر داد و گفت: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 12 May 2024

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: راه‌اندازی گشت‌های کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان تاثیر بسزایی بر ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک و در نتیجه کنترل قیمت اجازه بها و مسکن داشته است.

وی تعداد بنگاه‌های مشاور املاک سیستان و بلوچستان را یک هزار و ۳۶ بنگاه ذکر کرد و ادامه داد: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاوران املاکی که برای دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گران‌فروشی می‌کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد.

منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بر همراهی تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک در راستای تقویت نظارت بر بنگاه‌های املاک تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار