سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک
کد خبر: ۱۱۶۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ 17 May 2024

سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان با اعلام اينکه براي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از ورود و خروج كالاي فاقد مجوز و قاچاق، كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان رودسر به صورت مستمر از سوي پليس انجام مي‌شود، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است.
وي در ادامه با بيان اينکه ماموران انتظامي مستقر در ايست و بازرسي چابکسر حين کنترل وسايل نقليه عبوري در محور مواصلاتي به يک دستگاه خودرو باري نيسان حامل کود حيواني مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، 3 تن و 40 کيلوگرم آرد قاچاق که در پوشش حمل کود حيواني مخفي و در حال حمل بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از تشکيل پرونده براي متهم 43 ساله در اين خصوص و معرفي وي به مرجع قضائي خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اين كشفيات را بيش از 330 ميليون ريال برآورد کردند.
وي در پايان با اشاره به اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي و با بهره‌گيري از تمامي امكانات براي برقراري نظم و امنيت تلاش مي‌كند، گفت: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار