مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت : در سال جاری در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم احیای ۳۰ واحد راکد در سطح استان ایلام هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 20 May 2024

به گزارش  تابناک ایلام ؛علی نادری بیان  داشت: طی دو سال گذشته با حمایت های استاندار، تیم اقتصادی استان، اداره کل صنعت معدن و تجارت و خدمات کلینیکی حوزه معاونت صنایع کوچک در زمینه شناسایی نیاز و عارضه یابی واحدهای صنعتی با استفاده از توان فنی مشاورین سامانه eservice، چهل و هشت واحد راکد در داخل و خارج شهرک ها احیا و به چرخه تولید بازگشت و تعداد ۳۵ واحد تولیدی افزایش ظرفیت تولید یافتند.

وی اظهار کرد : بازگرداندن هر واحد اقتصادی نقش اساسی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد که یکی از ماموریت‌های مهم شرکت شهرک های صنعتی در روند فعالیت‌ها و رونق آنها با پیگیری در سطوح مختلف و تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

نادری افزود :  به ثمر رسیدن هر فرصت سرمایه‌گذاری تاثیرات بسیاری در حوزه‌های رونق تولید، اشتغال‌زایی، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، کاهش تهدیدات و چالش‌های اجتماعی و تولید سرمایه‌های اجتماعی دارد که باید با نگاه مسئول پذیری و شجاعت در تصمیم‌سازی‌ها آنها را به نتیجه رساند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار