مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: بیشترین مشکل در کندی روند صدور سند ناشی از بی‌نظمی و عدم برنامه‌ریزی است.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان نور، محمد حسن بهادر صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی عملکرد ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن مازندران که در شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: حاکمیت نظم و ساماندهی در فرایند صدور سند امری ضروری است.
وی با بیان اینکه شعار ما در ثبت «ثبت اسناد، نماد نظم و انضباط است» و اگر نظم و انضباط حاکم باشد، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود تصریح کرد: وصول پاسخ بنیاد علوی برای تعیین تکلیف و استعلامات، طولانی شدن آگهی‌ها و مشکلات منابع طبیعی از مشکلات مطرح شده برای صدور سند از سوی مدیران شهرستان‌ها است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران به خواسته‌های ادارات هم اشاره کرد و گفت: استقرار دبیرخانه مستقل و تنفیذ اختیار به معاونان از مسایل طرح شده در این جلسه بوده که بررسی و نتیجه‌گیری می‌شود.
بهادر با تاکید بر اینکه تحقق سهمیه صدور سند با همکاری بنیاد مسکن امکان‌پذیر است، توقع این است که حتی نیروهای بنیاد در ثبت حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: هر جا به سمت مادیات و درآمدزایی رفتیم، باختیم، باید فی‌سبیل‌الله کار کرد، حق صدور سند تک برگ و بخشی از هزینه‌ها باید کاهش یابد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در پایان با اشاره به توافق بنیاد مسکن برای استقرار نیرو در ثبت، گفت: عمده مشکلات به بی‌نظمی و عدم برنامه‌ریزی مربوط است و با حاکم شدن نظم سهمیه 100 درصدی تحقق پیدا می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار