مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۵۰ هزار سند مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، مجید هاشمی صبح دوشنبه در نشست مشترک بنیاد مسکن با ثبت‌اسناد و املاک استان، اظهار داشت: اقدامات بنیاد درجهت رفاه روستاییان بوده و در این راستا سند مسکن روستایی در استان صادرشده است.
وی با بیان اینکه در برنامه سال آخر پنج‌ساله برنامه دوم، تسهیلات مسکن افزایش‌یافته است گفت: همچنین برای صدور سند باغات، مسکن و اراضی زراعی در روستاها تصمیمات خوبی گرفته‌شده است تا این سندها به‌عنوان وثیقه در اختیار بانک‌ها قرار گیرد.
محمدحسن بهادر مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان مازندران، بی‌برنامگی و بی‌نظمی را عامل کندی روند صدور سند ذکر کرد و اظهار داشت: چند مشکل مانند وصول پاسخ بنیاد علوی در تعیین تکلیف و استعلامات بنیاد مسکن، کندی درروند صدور سند تک‌برگی، نبود دبیرخانه مستقل، طول کشیدن آگهی‌ها و مشکلات با منابع طبیعی ازجمله دلایل تأخیر در صدور سند مالکیت به شمار می‌رود.
بهادر خواستار حضور دائمی چند نیرو از بنیاد مسکن در اداره ثبت شد و اعلام داشت این کار باعث هماهنگی بیشتر بین دو اداره می‌شود.
بهادر عمده مشکلات را حاصل وجود بی‌نظمی دانست و افزود: مشکلات حاد نیست و نیاز به اصلاح قوانین ندارد بلکه با هماهنگی بین دو اداره نظم در فرآیند حاکم و سهمیه صددرصدی تحقق پیدا خواهد کرد.
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک مازندران بیان داشت: اگر همدلی در هر واحدی حاکم باشد عملکرد آن خوب خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار