اگردر تمام عمر دو ساله دولت یازدهم،هم به دغدغه رهبری ، دلسوزان نظام ،آقایان به اصطلاح دلواپس و خود دولتمردان توجه کنید می بینید که دوست دارند در استیفای حق ملت سرافراز باشند اما بی اعتمادی خاصی به نوشته ها و گفته غربی ها وجود دارد
کد خبر: ۱۱۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 27 October 2015
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر گشایشی در برداشتن تحریم ها حاصل نمی شود به دلیل این است که غربی ها دروغ می گویند و زیر گفته خویش می زنند و دبه در می آورند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدحجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری صبح زاگرس افزود: اگردر تمام عمر دو ساله دولت یازدهم،هم به دغدغه رهبری ، دلسوزان نظام ،آقایان به اصطلاح دلواپس و خود دولتمردان توجه کنید می بینید که دوست دارند در استیفای حق ملت سرافراز باشند اما بی اعتمادی خاصی به نوشته ها و گفته غربی ها وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از دوسال مذاکره دولت یازدهم و رفت و آمد غربی ها به کشور هنوز اتفاق خاصی در حوزه اقتصاد رخ نداده است، اظهار کرد: ما به غربی ها مخصوصا آمریکایی ها که تحت نفوذ صهیونیسم هستند بی اعتماد هستیم و رهبری نیز در نامه اخیر خود به رئیس جمهور فرمودند باید غربی ها مکتوب کنند و اگر گشایشی در برداشتن تحریم ها حاصل نمی شود به دلیل این است که آنها دروغ می گویند و زیر گفته خویش می زنند و دبه در می آورند.
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آژانس اتمی تایید کرد که جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش عمل کرده است اما آنها یک گام هم برنداشتند و خواسته اولیه ما که برداشتن تحریم ها بود را عملیاتی نکردند.
بزرگواری ابراز داشت: انشالله امیدورایم با این نامه رهبری و چارچوب مشخص شده مسئولان سرسختی بیشتری نشان دهند تا آمریکا درقبال تعهداتش در مرحله عمل قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار