مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به يزد ضمن افتتاح مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو میبد، از مراکز فرهنگی هنری شماره‌ي دو و چهار یزد و مجتمع فرهنگی هنری کانون استان بازدید مي‌كند.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 28 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"علیرضا حاجیان‌زاده" مدیر عامل کانون و هیات همراه عصر امروز ششم آبانماه به یزد سفر مي‌كند و در بدو ورود از مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو یزد به عنوان سرای آذر بازدید خواهد کرد.

بازدید از نمایشگاه آثار اعضا و مربیان این مرکز و نشست مدیرعامل با همکاران از برنامه‌های اولین روز اين سف ر است و صبح فردا هفتم آبان‌ماه ديدار با استاندار يزد در خصوص مسائل و مباحث کانون استان انجام مي‌شود.

مدیر عامل کانون و هیات همراه در ادامه عازم شهرستان میبد مي‌شوند تا در آیین گشایش مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو این شهرستان شرکت داشته باشند.

این مرکز فرهنگی هنری به همت خیر فرهنگ‌دوست این شهرستان، پروفسور "محمدعلی کریم‌زاده میبدی" به احترام و یادبود ملای مکتب، "حاجیه ملاسکینه کریم‌زاده‌ی میبدی" و با هدف تربیت دینی و قرآنی کودکان و نوجوانان ساخته و اهدا شده است.

این مرکز کانون با 601 عنوان کتاب و پنج هزار و 324 جلد کتاب، مجهز به امکانات نرم‌افرازی و سخت‌افرازی یک مرکز فرهنگی هنری با زیربنایی به مساحت 390 متر مربع در محله‌ی بشنیغان میبد، پذیرای کودکان میبدی است.

مدیر عامل کانون در بازگشت به شهرستان یزد از مرکز شماره‌ی چهار یزد و نمایشگاه آثار اعضای نوجوان آن و مجتمع فرهنگی هنری و آثار عکاسی اعضای ارشد مجتمع بازدید خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این سفر دو روزه "فریدون واحدی" معاون توسعه و مدیریت منابع، "مجتبی دانشور" مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و "احمد پیروزمند" کارشناس روابط‌عمومی، مدیرعامل کانون را همراهی خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار