در جلسه هماهنگي مديريت امور اجرايي مسابقات ورزشي مطرح شد؛
کد خبر: ۱۲۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 07 November 2015


جلسه مديريت امور اجرايي مسابقات ورزشي شهرستان اروميه صبح امروز با حضور اعضاي كميسيون مربوطه در سالن جلسات فرمانداري اروميه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اروميه، در اين جلسه فرماندار اروميه با اشاره به كمبودها و نواقص موجود در سالن ورزشي الغدير، اظهار داشت: بايد فضايي فراهم كرد كه ورزشكاران و تماشاگران در يك مكان مناسب و استاندارد امكان بازي و تشويق تيم مورد علاقه خود را داشته باشند.

عباس حسن خاني تاكيد كرد: قبل از روز مسابقه و همچنين در روز برگزاري مسابقه، بايد امكانات دستگاههاي اجرايي معطوف به برگزاري مناسب مسابقات باشد.

وي با اشاره به اينكه ورزش در سطح ملي و محلي يكي از فاكتورهاي مهم وحدت و انسجام ملي است، خاطرنشان ساخت: بايد با يك اقدام فرهنگي منسجم، شرايطي فراهم شود كه همه آحاد جامعه امكان حضور در مسابقه را داشته باشند و در اين خصوص پيشكسوتان ورزش و نخبگان شهرمان با حضور در ورزشگاه در تلطيف فضاي سالن كمك نمايند تا با انتقال تجربيات خود به نسل جوان، ضمن ايجاد نشاط در جوانان، در تقويت روحيه جوانمردي و ورزشكاري در جامعه قدم بردارند.

در پايان رئيس هيات واليبال، شهردار اروميه، فرماندهان انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي، اداره ورزش و جوانان و ساير اعضا نقطه نظرات خود را طرح و مقرر گرديد: بايد شرايطي فراهم شود كه قبل از شروع مسابقه و در زمان مسابقه و پايان آن، تسهيلاتي فراهم شود كه تماشاگران به عنوان پشتيبانان ورزش، از حداقل هاي لازم يك مسابقه برخوردار شوند و همچنين با توجه به ضوابط حاكم بر مسابقات ورزشي، ورزشكاران تيم رقيب نيز به عنوان ميهمانان مورد احترام ويژه مردم و تماشاگران بوده و با نمايش فرهنگ اصيل ايراني از هرگونه حركتي كه موجب خدشه دار شدن باشگاه و ورزش استان مي شود، خودداري شود.

همچنين درخصوص مسائل انتظامي و ترافيكي و ... نيز تصميماتي اتخاذ شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار