کد خبر: ۱۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴ 11 March 2015

نمایشنامه‌نویس و کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر لزوم حمایت جدی تر از تولید نمایش های عروسکی ویژه کودکان تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، حسین قربانزاده با خاطرنشان کردن اینکه مربیان کانون با توجه به شناختی که از کودک دارند می‌توانند برای کودک بنویسند و برای آن‌ها کارهای هنری تولید کنند، اضافه کرد: بسیاری از مربیان کانون فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر توانایی نوشتن متن‌های نمایشی را دارند و درصورتی‌که زمینه برای آموزش‌های حرفه‌ای برای آن‌ها فراهم شود ، در سال‌های آینده شاهد اتفاق‌های بهتری در این زمینه خواهیم بود و این می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب تربیت کودکان و آینده سازان فردا باشد.

وی افزود: با توجه به شناختی که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کودکان دارند به نظر می‌رسد اگر زمینه‌های لازم فراهم شود آثار هنری خوبی تولید و اجرا خواهد شد.

نمایشنامه‌نویس برگزیده شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون معتقد است کانون در این فعالیت هنری به یک چشم‌انداز دقیق نیاز دارد که تنها با حمایت مسئولان فرهنگی محقق می شود.

وی این شناخت از کودکان را یک امتیاز دانست که در صورت بالا رفتن دانسته‌های مربیان کانون در علم نویسندگی و کارگردانی به‌واسطه‌ی آموزش بیشتر، می‌توان شاهد پیشرفت مستمر نمایش عروسکی ویژه کودکان در استانها بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار