کد خبر: ۱۳۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 24 November 2015

رییس هیئت جودو استان البرز گفت: با لغو سفر تیم منتخب جودو البرز به جام استقلال ارمنستان این تیم به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی تاجیکستان می رود.

عباس سلگی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با سفر تیم البرز به مسابقات بین المللی ارمنستان مخالف کرد و به همین دلیل از حضور در این مسابقات بازماندیم.

وی افزود: تمام مقدمات این سفر انجام شده بود و تیم هم برای حضور موفق در مسابقات تمرینات منظم و خوبی را پشت سرگذاشته بود.

سلگی با بیان اینکه فدراسیون در پی لغو حضور در ارمنستان مسابقات بین المللی تاجیکستان را به ما پیشنهاد کرد گفت: کشور تاجیکستان از تیم ملی جودو نوجوانان ایران جهت حضور در این مسابقات دعوت کرده بود اما با توجه به عدم تمایل فدراسیون مقرر شد تیم البرز با استفاده از چند بازیکن ملی پوش نوجوانان به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حاضر شود.

رییس هیئت جودو استان البرز خاظرنشان کرد: مسابقات تاجیکستان با حضور تیم های منتخب کشورهای صاحب جودو از آسیا و اروپا برگزار می شود و رقابت هایی معتبر در رده سنی پایه محسوب می شود.

وی به زمان برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات از شنبه هفته آینده و به مدت دو روز در دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز می شود و سه روز به طول می انجامد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات تمرینی مشترک با تیم ملی این کشور خواهیم داشت و سپس به کشور باز خواهیم گشت.

سلگی از برگزاری هفته پایانی لیگ آینده سازان در پنج شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: صبح پنج شنبه برای معرفی تیم قهرمان لیگ به میدان می رویم و عصر همین روز عازم تاجیکستان خواهیم شد.

وی در پایان افزود: امیدوارم حضور در مسابقات بین المللی تاجیکستان اثرات خوبی در ارتقاء سطح فنی جودوکاران البرز داشته باشد و نماینده خوبی برای کشورمان در این مسابقات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار