نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان گفت: پنج جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی جودو بانوان دعوت شدند.
کد خبر: ۱۳۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 03 December 2015

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان گفت: پنج جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی جودو بانوان دعوت شدند.

به گزارش تسنیم،هانیه یگانه  اظهار داشت: برای چندمین بار متوالی، بانوان جودوکار استان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا بار دیگر ثابت شود همدان در جودو بانوان یکی از قطب‌های اصلی کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو بانوان 21 ورزشکار از سوی اعضای کادرفنی دعوت شده‌اند که پنج نفر از این تعداد را جودوکاران استان همدان تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان خاطرنشان کرد: این اردو به میزبانی تهران در حال برگزاری است و تا ‌چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند.

یگانه با بیان اینکه این اردو برای آمادگی و حضور اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات غرب آسیا در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان در حال برگزاری است، افزود: فاطمه آقاجانی، شیواجهانگیری، لیلا سیاهوشی، مریم بربط و شیدا کیانی پنج جودوکار همدانی حاضر در این اردو هستند.

وی در ادامه با اشاره به درخشش بانوان جودوکار استان در لیگ برتر تصریح کرد: در دور نخست مسابقات لیگ برتر جودو بانوان تیم‌ها سه بار روی تاتامی رفتند که تیم سپهر همدان دو بازی را با برتری پشت سر گذاشت و دیدار ابتدایی را نیز برابر تیم نیروی مقاومت واگذار کرد.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان گفت: سرپرستی تیم سپهر همدان در لیگ برتر بر عهده فاطمه متین و مربی‌گری تیم هم بر عهده کبری کرمی بود.

یگانه بیان کرد: در لیگ برتر جودو بانوان زهرا لطفی دو برد، فرزانه احدی‌راد یک برد، زهرا خانیان یک برد، سمانه قنبری یک برد، زهرا خرمی دو برد، شیرین رضایی سه برد، مائده وفائی یک برد، یاسمن احمدی یک برد، رقیه خدابنده دو برد و زهرا خالدی یک برد برای تیم سپهر همدان کسب کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار