معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در خصوص انحلال تعاونی های مسکن مهر و معرفی به هیات تسویه گفت: نباید تا پایان تعهدات تعریف شده از جمله آسفالت معابر و غیره، تعاونی های مسکن مهر استان منحل شوند.
کد خبر: ۱۴۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 20 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محسن بهشتی در جلسه شورای تامین مسکن استان قم ضمن تاکید بر اجرای تعهدات استان در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: تکمیل واحدهای مسکن مهر نباید به معنای عدم تشکیل شورای تامین مسکن استان تلقی شود.

وی در این باره توضیح داد: تسریع در تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و همچنین ارائه خدمات زیرساختی در بحث های آموزشی، رفاهی امنیتی و غیره باید در جلسه های شورای تامین مسکن استان همچنان در اولویت قرار گیرد.

بهشتی به طرح احداث و راه اندازی فاضلاب شهری واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با کارشناسی ها و مطالعات انجام شده اجرای این طرح در شورای برنامه ریزی استان تصویب و عملیات خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به فلسفه تشکیل جلسه شورای تامین مسکن استان پرداخت و اظهار داشت: باید از نگاه تک بعدی و یکسو به انجام تعهدات اجتناب ورزید.

وی ضرورت اشتراک دیدگاه اعضاء را امری مهم و اثربخش خواند و افزود: با تشکیل کمیته ای جهت بررسی اقدام های انجام شده و ارائه آمار مقایسه ای(آنچه باید انجام می شده و آنچه تاکنون شده است) راه برون رفت از مشکل های باقی مانده را ارائه و اجرایی کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم نیز در این جلسه ضمن اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر احداثی در استان قم اظهار داشت: از مجموع 46 هزار و 570 واحد مسکن مهر(با احتساب بافت فرسوده) که احداث آن در تعهدات استان بوده طی 10 مرحله افتتاحیه 41 هزار و 701 واحد به بهره برداری رسیده است.

حسن صبوری به پیشرفت بالای 97درصد واحدهای مسکن مهر باقیمانده در بحث احداث بنا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط پیش روی تعاونی ها امیدواریم بتوانیم با همت تمامی دست اندرکاران انشاالله در 6 ماهه دوم سال 95 به تمامی تعهدات خویش در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل نماییم.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده در خصوص ارائه خدمات زیرساختی مسکن مهر قم افزود: تاکنون هشت باب مدرسه ، یک پاسگاه انتظامی، 3 واحد تجاری، یک مجموعه درمانی و هفت مسجد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر ضرورت پیگیری تعاونی ها مکسن مهر و اعضای آنها در خصوص انجام امور تقسیط وام های دریافتی خاط نشان کرد: با توجه به بالا بودن مبلغ جریمه باید اطلاع رسانی مناسب در جهت تقسیط وام مربوطه لحاظ گردد و ضروری است تعاونی ها و اعضای مرتبط نسبت به این امر اقدام عاجل نمایند.

صبوری در پایان به رفع مشکل خدمات زیربنایی محله هشت واحدهای مسکن مهر پردیسان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکل آب و برق این محله رفع و بزودی(تا پایان دیماه سال جاری) با توجه به پیگیری های به عمل آمده و قول مساعد شرکت گاز ، طرح گازرسانی به این محله نیز تکمیل می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار