کد خبر: ۱۵۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 24 December 2015


شهردار کرج با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث و تکمیل پروژه همت، زمان اتمام و بهره‌برداری از این طرح را اعلام کرد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین معضلات و مشکلات استان البرز و شهرستان کرج مربوط به راه‌های دسترسی در بخش‌های برون و درون شهری است.

وی با بیان اینکه مدیریت ترافیک در محورهای برون‌شهری استان البرز نیازمند برنامه‌ریزی جامع و احداث راه‌ها و محورهای جدید است، گفت: یکی از این محورها مربوط به امتداد بزرگراه راه همت به کرج و سپس اتصال آن به آزادراه کرج – قزونی است.

شهردار کرج گفت: تاکنون این پروژه تا منطقه گرمدره احداث و به بهره‌برداری رسیده و مدیریت کلان استان با جدیت پیگیر تکمیل آزادراه فوق تا شهرستان کرج است.

وی ادامه داد: شهرداری کرج نیز با هماهنگی نهادهای ملی طرح احداث بزرگراه شمالی کرج را در دستور کار دارد و در جلساتی که با مسئولان وزارت کشور و راه و شهرسازی داشتیم، شهرداری کرج احداث بزرگراه شمالی کرج را بر عهده گرفت.

ترکاشوند گفت: بر اساس این طرح، ادامه پروژه همت پس از اتصال به شهرستان کرج از طریق آزادراه شمالی به اتوبان قزوین متصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: به صورتی که پس از اتصال همت به کرج، از طریق تقاطع طالقانی، اراضی حسن‌آباد، محمودآباد و باغستان به اتوبان قزوین متصل شود.

شهردار کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه زمانی این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح فوق پیش‌بینی شده و در صورت تامین اعتبارات لازم، حداکثر ظرف مدت 4 سال این آزادراه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ترکاشوند تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه فوق، بخش مهمی از ترافیک خیابان‌های مرکزی شهرستان کرج برطرف می‌شود.

وی در پایان گفت: به همین دلیل امتداد پروژه همت به کرج و احداث بزرگراه شمالی در این شهرستان یکی از مهمترین پروژه‌ها و طرح‌هایی است که اهمیت آن در سطح ملی مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار