رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: حدود چهار هزار کلاس در شهرستانها و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش این استان برای اسکان مسافران تجهیز شده است .
کد خبر: ۱۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 18 March 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد رضا قانع از آغازبه کار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: افزون بر یکهزارو 200 نفر، خدمات اسکان نوروزی را در 15 پایگاه، 418 مدرسه ،خانه های معلم و مراکز رفاهی به مسافران نوروزی ارائه می کنند.

وی به برپایی سه پایگاه پذیرش مسافران درشهر یزد اشاره کرد و افزود: به منظور فراهم آوردن زمینه سهولت دسترسی مسافران، این پایگاه ها در مبادی سه گانه ورودی شهر یزد استقرار یافته اند .

این مسوول به نصب حدود 100 بنر اطلاع رسانی و مسیریابی در شهرستانها و مناطق استان اشاره کرد و گفت:علاوه بر این تمامی اطلاعات مورد نیاز مسافران در سایت اداره کل آموزش وپرورش به نشانی yazdedu.ir منعکس شده است.

رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش استان با توجه به تحت وب بودن سامانه پذیرش مسافران نوروزی بیان کرد:میهمانان می توانند با ورود به اولین شهرستان استان نسبت به پذیرش خود در مدارس مرکز استان اقدام و با خیالی آسوده به شهر یزد وارد شوند .

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای ارائه خدمات در زمان اوج مراجعه مسافران گفت:دراین ایام سرریز مسافران شهر یزد به شهرستانهای اطراف مانند تفت ، مهریز ، اشکذر و زارچ هدایت می شوند و علاوه برآن نمازخانه ها، ورزشگاهها و سایر فضاهای موجود برای نصب چادر در اختیار مسافران گذاشته می شود .

استان یزد همه ساله در ایام عید نوروز میزبان مسافران داخلی و خارجی است .

مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع، زندان سکندر، بقعه 12 امام، دخمه و آتشکده زرتشتیان از جمله اماکن مورد بازدید گردشگران در این ایام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار