کد خبر: ۱۵۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده فعالیت‌های قرآنی در شهرستان ساوجبلاغ ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حسین زودبین ظهر امروز در جلسه شورای توسعه قرآنی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش‌های قرآنی و توجه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی لذا از مهمترین اولویت‌های این اداره ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان فعالان قرآنی بسیاری حضور دارند، ادامه داد: لذا با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی فعالیت‌های قرآنی به منظور شناسایی بیشتر این فعالان انجام می‌شود.

رئیس ارشاد شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: قرآن هدایت‌کننده بشر است لذا ارائه آموزش‌های قرآنی به نسل‌های مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

زودبین با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی در بین نسل نوجوان و جوان امروز جامعه یکی از مهمترین اقدامات است افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان لذا برای مقابله با هجمه دشمنان باید فرهنگ قرآنی را در بین نسل امروز ترویج و تبیین کنیم و با آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با علوم قرآنی دسیسه‌ها و هجمه‌‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم ساماندهی فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها با هدف پرهیز از موازی‌کاری، تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر و توسعه علوم قرآنی مهمترین برنامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار