رئیس کمیته امداد کشور از استاندار آذربایجان غربی به پاس کمک ها و تلاشهای پیگیرانه وی در جهت توانمندسازی مددجویان این استان تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۱۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 11 January 2016


رئیس کمیته امداد کشور از استاندار آذربایجان غربی به پاس کمک ها و تلاشهای پیگیرانه وی در جهت توانمندسازی مددجویان این استان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی استانداری اذربایجان غربی به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، سیدپرویز فتاح طی نامه ای خطاب به قربانعلی سعادت ضمن تبیین اهداف توانمندسازی و خوداتکایی خانواده های تحت حمایت این نهاد و با تاکید بر اهمیت توسعه اشتغال و اجرای طرح های اشتغالزا و پایدار در مناطق محروم روستایی و نیز با اشاره به اینکه از محل تبصره 16 قانون بودجه سال جاری مبلغ بیست هزار میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه بانکهای عامل برای اجرای طرحهای اشتغال اختصاص یافته تاکید نموده است:«... طی 9 ماهه سالجاری بانکهای عامل آن استان با حمایتهای جنابعالی همکاری مناسبی با نهاد متبوع داشته بنحوی که با جذب 53 درصد از سهم ابلاغی نسبت به میانگین جذب 42 درصدی در کشور ، آن استان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

با شرح مراتب فوق؛ ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و پیگیریهای مستمر جنابعالی و مساعی مسئولین محترم استانداری در اتخاذ تمهیدات موثر و ملزم نمودن بانکهای عامل برای پرداخت سهم تسهیلات قرض الحسنه استغالزایی آن استان، انتظار میرود تا با استمرار نظارت و پیگیریهای مجدانه جنابعالی شاهد جذب صددرصدی تسهیلات تخصیصی آن استان تا پایان سال جاری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار