همایش دهیاران شهرستان بندرعباس به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس در محل تالار غدیر فرمانداری بندرعباس برگزار شد .
کد خبر: ۱۷۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 27 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرماندار بندرعباس نیز در این همایش اظهار داشت : دهیاری ها باید برای افزایش سطح خدمات و رفاه روستاییان انجام می شود برنامه داشته باشند و بدون برنامه حرکت نکنند و باید تمام تلاش و کوشش های دهیاری ها باید منجر به افزایش سطح خدمات و بهبود شرایط رفاهی و معیشت روستاییان شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت : برنامه های دهیاری ها باید مبتنی بر پیش بینی های واقع بینانه و بر اساس توانایی ها و ظرفیت های موجود در روستا و امکانات در دسترس انجام شود.
 
احمد پویافر عنوان داشت : دهیاری ها نماد مشارکت عمومی و صف مقدم خدمت رسانی به مردم و پل ارتباطی مستحکم بین مسئولان و آحاد مردم می باشد و باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از منابع موجود و پیگیری مداوم ، مشکلات مردم به حداقل برسد و شاهد شکوفایی و پیشرفت روستاها باشیم.
 
رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان در ادامه با تاکید به بخشداران ، دهیاران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان افزود : بخشداران باید با استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری ها با برنامه ریزی منظم ، مدون و زمانبندی مناسب در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر مراسمات دهه مبارک فجر و حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تلاش خود را به کار گیرند .
 
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : دولت تدبیر و امید نیز با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم می داند چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات ، بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد .
 
پویافر ، با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم ، اذعان داشت : بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ، رای مردم حق الناس است و بدون شک این فرمایش ایشان وظیفه مجریان و ناظرین را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیر تر و حساس تر می کند .
 
وی اظهار داشت : هفتم اسفند سال جاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود و از همین رو تاکید می شود که دهیاران نباید به نفع یا علیه کاندیدی فعالیت نمایند و امکانات را در اختیار آنها قرار دهند چرا که تمام تحرک ها زیر نظر قرار می گیرد.
 
احمد پویافر فرماندار بندرعباس در پایان با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد عمرانی در سطح شهرستان تصریح کرد : مسئولان دستگاههای اجرایی با جدیت تمام نسبت به تکمیل پروژه های عمرانی در دست اقدام ، تلاش کنند زیرا دهه فجر فرصت ارزشمندی است تا خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع عموم مردم شریف برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار