مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر همایش بانون الوند در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 01 February 2016

 مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر همایش بانون الوند در همدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،فاطمه دوروزی اظهار کرد: کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان به منظور گرامیداشت دهه فجر امسال نشستهایی برگزار کرده که ماحصل آن 30 مصوبه بوده است.

وی بیان کرد: بیش از هشت هزار عنوان برنامه پیشنهادی در حوزه بانوان و خانواده برای بزرگداشت این ایام در شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اسامی شهدای انقلاب و مبارزات مردم استان همدان به تفکیک مناطق، تاریخ شهادت احصا شده همچنین 200 قطعه عکس از مبارزات مردم همدان در سال 1357 تهیه شده است.

مسئول کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان بیان کرد از برگزاری گردهمائی بانوان تاثیرگذار در انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.

دوروزی افزود: در ایام الله دهه فجر برنامه های شاخصی در قالب نشست، کارگاههای آموزشی، جشنواره، همایش، دیدار و سرکشی به خانواده های معظم شاهد، بازدید از فعالیتهای بانوان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برنامه ها متمرکز باشد اضافه کرد: برنامه های دهه فجر باید در تمامی مناطق از جمله شهرها، محلات، بخش ها و روستاها نیز برگزار شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری اضافه کرد: به منظور غنای برنامه ها دهه فجر باید از ظرفیتهای محلی از جمله کانون های مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، فرهنگسراها، مدارس، ورزشگاهها و تشکل های مردمی استفاده شود.

دوروزی تاکید کرد: باید محتوا و محوریت برنامه ها شناساندن شخصیت انقلابی امام خمینی (ره) باشد همچنین در برنامه ها حماسه آفرینی های مردم همدان در جریان انقلاب بازگو شود.

وی تجلیل از روحانیون شاخص ، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب، دعوت از خانواده شهید مباشر کاشانی و گل باران محل شهادت این شهید، نصب بنر شهدا شاخص را از جمله برنامه های کمیته بانوان عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: در کنار برگزاری مراسمهای جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید به جشن هسته ای و پیروزی به دست آمده در بحث مذاکرات هسته ای نیز توجه شده و این موفقیت را تبیین کرد.

دوروزی افزود: سعی بر این است که با اجرای برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر نشاط و شوراجتماعی و حال و هوای روزها و سالهای اول انقلاب در استان ایجاد شود که نتیجه آن مشارکت همه اقشار در اجرای برنامه ها خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار