نایب رئیس هیئت کشتی امور بانوان مازندران
نایب رئیس هیئت کشتی امور بانوان مازندران گفت: در تورنمنت کشتی آلیش جام بایمان ارکینیاف قرقیزستان 3 کشتی‌گیر زن و مرد مازندرانی به روی تشک می‌روند.
کد خبر: ۱۹۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 02 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، عادله مقدم‌فر با اشاره به حضور سه کشتی‌گیر مازندرانی در تورنمنت کشتی آلیش جام بایمان ارکینیاف قرقیزستان اظهار کرد: در مسابقات کشتی آلیش جام بایمان ارکینیاف قرقیزستان 14 کشتی‌گیر زن و مرد کشورمان در آخرین روزهای سال 94 به روی تشک می‌روند که از این تعداد سه کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی افزود: در این تورنمنت که طی روزهای 26 تا 28 اسفند ماه برگزار می‌شود، در رده آقایان یاسر محمدی‌رستم در وزن 80 کیلوگرم و سیدبهمن ابراهیم‌نیا در وزن 100 کیلوگرم و در رده بانوان ملیحه فضلی در وزن 75 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر آلیش کار مازندرانی در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

نایب رئیس امور بانوان هیئت کشتی مازندران در ادامه گفت: هدایت تیم کشتی آلیش بانوان کشورمان در این تورنمنت برعهده ستاره اسماعیلی از مربیان موفق و با تجربه مازندرانی است.

مقدم‌فر در پایان از کسب عنوان سومی کشتی‌گیران آلیش کار بانوان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: این مسابقات که هفته گذشته در تهران برگزار شد، ملیحه فضلی با اقتدار در وزن 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار