تیم بدمینتون بیمه کارآفرین زنجان در پایان رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۹۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 05 March 2016
مرحله پایانی بیست و یکمین دوره مسابقات بدمینتون لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم بیمه کارآفرین زنجان توانست به لطف نتایج انفرادی، جایگاه سوم را در این دوره از رقابت‌ها و بعد از وقفه‌ای چند ساله از آن خود کند.
 
نماینده بدمینتون زنجان در دور رفت این مسابقات با پیروزی در برابر نماینده آمل و قبول شکست در برابر تیم‌های دانشگاه آزاد و گاز تهران با کسب 5 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده بود. تیم دانشگاه آزاد با سه پیروزی متوالی و 9 امتیاز صدرنشین دور رفت بود . تیم گاز تهران نیز با دو برد و یک باخت و کسب 7 امتیاز جایگاه دوم را در اختیاز داشت. تیم انتهای جدول دور رفت نیز نماینده آمل بود که هر سه دیدار خود را واگذار کرده بود تا با 3 امتیاز در رتبه چهارم قرار گیرد.
 
شاگردان صادق کرباسی در حالی به دیدار حریفان خود در دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور رفتند که سالار بیات، بازیکن کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، قادر به همراهی تیم نبود و تیم بیمه کارآفرین زنجان با بازیکنانی چون علیرضا فغفوری، محمدرضا باقری، امیررضا سلیمانی، علیرضا قاسمی و مهدی انصاری در برابر تیم‌های قدرتمندی چون دانشگاه آزاد و گاز تهران قرار گرفت که در هر دو دیدار، نتیجه را به حریفان خود واگذار کرد تا 7 امتیازی شود.
 
با توجه به دو باختی که تیم آمل متحمل شده بود، این تیم سعی داشت با پیروزی در برابر زنجان عنوان سومی را به دست آورد و اگر چه موفق به این کار شد، اما با توجه به نتایج گیم‌‌شماری، این تیم بیمه کارآفرین زنجان بود که با 8 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و نماینده آمل علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی، در جایگاه چهارم ایستاد. تیم دانشگاه آزاد با 18 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم گاز تهران نیز با 14 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار