به گزارش تابناک سمنان،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمنان گفت: یکهزار و 848 کلاس درس در قالب 260 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۹۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 13 March 2016
محمد مهدی شجاعیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این تعداد کلاس درس نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان این که کلاس های مدارس در چهار درجه ویژه، الف، ب و ج برای اسکان خانواده های فرهنگی و سایر متقاضیان مجهز می شود، اظهار داشت : 65کلاس ویژه، 489 کلاس درجه الف، 990 کلاس درجه ب و 304 کلاس درجه ج، پذیرای مسافران نوروزی است.
وی تصریح کرد: کلاس های ویژه مجهز به فرش، تخت خواب، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی است و کلاس های درجه الف نیز مجهز به فرش، وسایل گرمازا، تلویزون و یخچال و کلاس های درجه ب پتو، فرش و یخچال مشترک دارند.
شجاعیان از فعالیت 16 پایگاه پذیرش برای معرفی مسافران نوروزی به محل های اسکان در استان سمنان خبر داد و افزود: 473 نفر به عنوان نیروهای اجرایی به میهمانان نوروزی در استان خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به آغاز اسکان فرهنگیان از 27 اسفند سال جاری، تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی نهم اسفند شروع شده و تا ساعت 24 سه شنبه 25 اسفند 94 ادامه دارد.
وی ادامه داد : متقاضیان می توانند با ورود به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به آدرس http://eskan.medu.ir/ مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی تعداد مدارس برای رزرو اینترنتی در سمنان را 18 مدرسه اعلام کرد و افزود : این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمنان از اختصاص یک مدرسه نزدیک به بیمارستان در هر شهرستان به صورت رایگان برای اقامت و اسکان خانواده های حادثه دیدگان خبر داد.
وی تصریح کرد: یک مدرسه در شهر سمنان و یک مدرسه در شهر شاهرود به این منظور تعبیه شده است و در دیگر شهرستان های استان سمنان در دست اقدام است.
سالانه 20 میلیون مسافر و زائر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار